Tuesday, April 12, 2011

Dah jOin Fitness First

12 APRIL 2011, 8.00pm
  Aku dah jOin Fitnesss First..okay terus terang pada mulanya aku xnak join sebab Ma ckp amik lesen kete dulu..tapi kakak aku n papa ckp join sekarang sbb aku kena capai target before wedding aku nnt..so nak xnak terpaksa la aku sain kontrak selama 12 bulan..aku sekarang salah seorang ahli club member Fitness First Platinum
  Actually kalo aku nak capai target aku tue hanya mengambil masa 5bulan je tapi disebabkan aku kena maintainkan aku punye prestasi, aku kena work out selama 12 bulan sebab kalo aku terus berhenti lepas 5 bulan, kemungkinan berat aku akan bertambah balik..so untuk elakkan benda tue berlaku, aku kena terus bersenam sehinggalah body aku blh exercise without exercise..erkk ape tue exercise without exercise?err korang paham2 sendiri la ek..aku pown da lupe nk terangkn camana..

  Ape2 pown aku akan start jadual senam aku pada hari sabtu nie insyaAllah..kite tengok sejauh mana aku blh turunkan berat aku nie k..sebelum tue layan dulu muka aku yg bulat nie..heheh




                                  amboi chubbynyeeeeeeee

No comments: