Tuesday, April 5, 2011

Ape ke hel nye ade pertandingan ratu cantik mak nyah kat Malaysia nih

   Aritu mase aku ngah best layan blog BeautifuNara, aku jumpe video satu pertandingan Ratu Cantik Mak Nyah yg dihantar melalui email utk abg nara..terkezot aku tgk..terpk jgk aku cmn pertandingan mcm nie blh di buat kt hotel mewah siap ade artis terkenal ag perform utk para tetamu yg hadir..yela kot ye pown nk carik mkn tgk la event yg mcm mana jgk kn yg blh kite cari rezeki..Kadang2x nk tergelak jgk aku tgk "adik2x" nie beriya2x sgt nk jd wanita..kagum pown ade ngn dieowg sbb mmg tersangat la cantik cara dieowg make up..kalah i yg perempuan sejati nie taw..tapi kesian jgk kt "adik2x" nie sbb dlm gen dieowg ade kromosom lebih yg wat dieowg jd gtu..kalo korang blajar sains korang akn tahu gen ape yg wat kn perempuan nk jd lelaki and lelaki nk jd perempuan..what ever is aku harap de all akn berubah ke jln yg benar satu hari nnt..amin...aaa kalo korang nk tgk video tue leh la layari BeautifulNara.com ek..


    Mase aku layan blog Beautifulnara tue, aku ade jgk baca komen2x pembaca ttg video tue..isk3x..kekadang manusia nie bercakap ikut hati dan perasaan (termasuk la aku jugak)..kadang mereka x sedar ape yg mereka cakap atau tulis..x ikut fakta sekadar auta semata2..sebab tue lebih ramai ustaz-ustazah atau profesor yg x bertauliah daripada yg bertauliah kt luar sana..sumenye nak tunjuk bagus..hahaha sabO jela..

p/s :- gambar kt bawah nie salah satu lakonan Hero-hero Malaya..sekadar hiburan semata2 je taw..hehe layaan!!!


                               Jehan Miskin & Saiful Apek


                                  Dato' Jalaluddin Hassan


                              Usin pown ade?x abih2x..hehe

No comments: