Monday, October 11, 2010

aku bosan sgt!!

KERJA
aku bosan sgt ngn hidup aku tiap2 ari kalo waktu bekerja..mau x nye terperap je lam opis 8jam..dah la sunyi..radio pown xde..nk dgr lagu t bos aku "menjeling" pulak..haishh...ntah la..ikutkan ati aku nak je bhenti kje..dh la gaji ciput..mmg la dimata owg tgk aku ok sbb kje dgn kerajaan tapi kalo setakat kje dgn kerajaan je wat ape..aku nk kje kerajaan bkn kje dgn kerajaan..haiii ble la spital shah alam nie nak siap..

KERETA
Sekarang nie aku ngah pening ngn nk beli kete ag..haii ble nak settle nie woii!!aku dh bengang nih!!dari sebelum puasa aku submit sampai skang x kuar2 ag..ape daaa..harap2 aku dpt kua saga dlm masa sebulan dua nie..kalo saga pown x dpt, mmg aku nk give up je..malas dah aku pk nk bli kete pas nie..

DUIT
Nie lagi satu hal..tah ble aku dapat menyimpan duit..abih nak wat camana..dapat gaji je abes..dapat gaji je licin..ble mase nak menyimpan..harapkan KWSP je..isk3..tue la..muda2 ag dah bli itu ini..mane nak bayar moto..mana nak bayar water filter..mana nak bayar umah banglo tue ag..adusss..nie harap2 pas aku dah abis bayar moto, hidup aku akn kembali tenang balik..harap2 gtu la gamok nye ye..

 moto aku RM160 sebulan

lihat lah betapa burok dan bosannye wajah ku ini..hmmmm


No comments: